Pravidla a systém hry

 

Na této stránce byste měli najít vše potřebné, co je ke hře potřeba. Pokud máte nějaké otázky, nebojte se je směřovat do sovince Noah Limbani


Příběh

Městečko Prasinky žilo po dlouhá léta v klidu. Všichni obyvatelé si hleděli svého, kouzelní tvorové byli staženi v lese. Když vtom se objevil nový viteál samotného lorda Voldemorta a celý svět se obrátil naruby. Smrtijedi zavítali do městečka, připraveni zabít každého, kdo se jim nepoddá. Kouzelní tvorové zároveň pomalu začali vylézat ze svých úkrytů – chtějí dosáhnout vlastních cílů.
Je na každém z hráčů, aby určil osud městečka. Vyhrají Smrtijedi? Nebo vyhrají dobří obyvatelé městečka? To je jen ve vašich rukou!


Postavy

Každý hráč dostane svoji vlastní postavu, která má určité schopnosti a cíle. Pokud si o nich chcete přečíst více, zde se nalézají obyvatelé městečka, zde jsou Smrtijedi a zde kouzelní tvorové
Podle počtu přihlášených se rozpočítají postavy tak, aby to pro každou stranu bylo nejvíce fér. Je možné, že se v případě velkého zájmu ještě postavy přidají, určitě proto sledujte stránku s aktualitami.

Rozdělení rolí bude náhodné. 

Nikde však nebude zveřejněn seznam s tím, kolik jakých postav je ve hře. To je na vás, abyste zjistili. 

Je přísně zakázáno komukoliv říkat svou roli.


Kouzelné předměty

Každý den máte šanci na nalezení kouzelného předmětu. Takový předmět vám dá výhodu do hry a může vám třeba zachránit život. Pro jeho nalezení nemusíte nic dělat, na konci dne vám pouze přijde sova, pokud jste jej získali.
Jejich síly se čerpají automaticky, nerozhodujete proto, jestli jej využijete, nebo ne.



Průběh hry

Jeden den odpovídá jednomu reálnému dnu, stejně jako jedna noc. 

O půlnoci začínajícího dne rozešleme s Mathiasem sovy, které každého hráče zpraví o tom, co se během noci událo. Ať už to bylo, že prožil klidnou noc, byl zabit, nebo třeba jak dopadlo využití jeho vlastní role.

Spolu s tím se i otevře KNP, kde bude probíhat debata o následujícím hlasování. Nejprve se zveřejní, kdo zemřel a zdali někdo nemůže mluvit. Potom je debata otevřena pro všechny hráče.

Do půlnoci musí každý hráč poslat do sovince Noah Limbani nebo Mathiase Kjella zprávu o svém hlasu. Zda se někde rozhodne šířit, pro koho hlasoval, je jen na něm. Platný hlas je ale pouze ten, který nám přijde do sovince. 

V aktualitách bude zveřejněno, který hráč získal kolik hlasů, ne však to, kdo pro koho hlasoval.

Hráč, jenž dostane nejvíce hlasů, bude posazen do křesla magie, kde bude zabit, a jeho hra tak skončí. Veřejnému zabití se lze vyhnout za pomoci svitku života.

Na konci dne se rozešle hráčům upozornění, jestli se jim podařilo objevit kouzelný předmět. 

Další půlnocí začíná noc, kdy se zlo dostává na povrch. Každý hráč, který má nějakou noční schopnost, ji může využít. Využívá se zasláním pokynů do sovince Noah nebo Mathiase. Musí tak učinit do konce noci. 

Smrtijedům a upírům se na noc otevírá KNP, kde se mohou domluvit na své oběti. Viteál lorda Voldemorta a nejstarší upír následně zasílají jejich domluvený cíl do sovince Noah nebo Mathiase. 

Shrnutí pravidel

  • Hry se může zúčastnit každý obyvatel hradu! Stačí napsat sovu Noah, nebo Mathiasovi.
  • Hra začíná 1. 6., je nutné se přihlásit do tohoto data.
  • Odměna čeká na každého hráče, více o nich zde.
  • Pro hlasování a využití schopností napište do sovince Noah, nebo Mathiase.
  • Je přísně zakázáno se s kýmkoliv dělit o svoji roli.
  • Rozvrh den/noc najdete zde.
  • Všechny události, určené pro zraky veřejnosti, můžete najít v aktualitách nebo zde.
  • Dotazy směřujte do sovince Noah.