Obyvatelé městečka


Poklidní obyvatelé městečka Prasinky. Užívali si poklidného života, dokud z lesa nezačaly vylézat nestvůry. Spousta z nich se dala na pomoc svým sousedům, aby se před příšerami ubránili. Jakž takž to zvládli, když vtom udeřila rána hrůznější, než jakou mohli kdy očekávat. Smrtijedi se vrátili mezi ně. Posledních několik let infiltrovali jejich městečko a teď, když se objevil nový viteál mocného pána, jsou na vzestupu.

Je jen na hodných obyvatelech městečka, aby se sebrali a silné síly odvrátili. Podaří se jim to? 

Obyvatelé městečka vyhrají, pokud se jim podaří zničit každého Smrtijeda i každou zlou stvůru. Mocná magie dobra jim dovoluje dokonce vyhrát i po jejich vlastní smrti, jestliže nějaký jiný zástupce přežil a žádný záporák ne. Kam je tato válka zavede? 

Obyvatelé městečka si musejí pořádně hlídat kůži. Každý se bude vydávat za jednoho z nich, je tedy jen na nich, aby odhalili lháře. Jejich role ale musí zůstat utajena, jinak je Smrtijedi zvládnou zničit ještě rychleji.

Obyvatelé městečka! Braňte se!





Dolores Umbridgeová

Dolores Umbridgeová, osůbka žijící na hraně mezi dobrem a zlem. Ale ani tato růžová dámička si nepřeje, aby Smrtijedi ovládli městečko. Ke vší smůle na ně stejně nevěří, raději proto tráví čas ukládáním nesmyslných školních trestů, které se protáhnou dlouho do noci.
Každou noc si tak může vybrat jednoho hráče, kterému udělí školní trest, a zablokuje mu tak jeho schopnosti. Její schopnosti nemohou být blokovány.
Pokud však udělí školní trest upírovi, rozzlobí ho to a zaútočí na ni.




Hlídač nočního řádu

Začíná noc! To jsou slova radosti pro tohoto věkem staršího hlídače. Jeho mozek je jednoduchý, proto tomu odpovídá i jeho úkol. Každou noc zvládne uhlídat jen jednoho hráče a zjistit, jestli se někde potuloval.
Výběr takového hráče je na něm.





Horácio Křiklan

Horácio Křiklan udělá vše proto, aby přežil. Promění se v křeslo, vypije hromadu piva nebo třeba zabije své návštěvníky. 
Horácio si může vybrat až tři oběti, o kterých si myslí, že jsou pro něj nebezpečné, a zabít je. 
Celé městečko se dozví, že padly pod rukou Horácia. 




Lékouzelník

Lékouzelníci prošli tvrdým výcvikem léčitelské magie. Zvládnou uzdravit téměř nemožné, tedy až na smrt. Přes den pobíhají od jednoho domku ke druhému a snaží se vyléčit každé jedno malé zranění.
V noci ale mají mnohem důležitější práci. Mohou si vybrat jednoho hráče a zachránit ho před hrozícím nebezpečím, ať už je jakékoliv. Sami sebe takto mohou vyléčit pouze jednou
V případě, že by jejich pomoc skutečně byla v noci potřeba, nejenže se jim podaří jisté smrti zabránit, budou samozřejmě i vědět, že někdo na osobu zaútočil.











Patronův kamarád

Jedná se o mladého kouzelníka, jehož život byl plný štěstí. Není proto vůbec divu, jak lehce zvládne vyčarovat patronovo zaklínadlo. Nezná však jeho hranice, je to proto nebezpečné použití.
Takovýto kouzelník si každou noc může vybrat jednoho hráče, kterého svým kouzlem ochrání před smrtí. Pokud na jeho cíl nikdo nezaútočí, všichni jsou v pohodě. 
Pokud však někdo na cíl Patronova kamaráda zaútočí, čeká ho jistá smrt – i kdyby se jednalo o viteál lorda Voldemorta. Takový souboj ale z kouzelníka vysaje příliš mnoho energie a zabije to i jeho. 
Stojí taková oběť za to? 






Pošuk Moody

Pošuk Moody, obávaný bystrozor, na kterého si jen tak někdo nepřijde. Alastor nepotřebuje spát, potřebuje zkoumat! Potmě slídí po ulicích a svým kouzelným okem pátrá po padouších.
Každou noc si proto může vybrat jednoho hráče a zjistit, k jaké kategorii obyvatel patří.
Nenechte se ale zmást! I čarovné oko může někdy lhát.













Pracovnice odboru záhad

Tato žena vypadá jako každá jiná. Skrývá ale tajemství, nad nimiž by nikoho ani nenapadlo uvažovat. V tajnosti pracuje na odboru záhad a zná tak kouzla, o kterým se ostatním může leda zdát.
Každou noc si proto může vybrat domek jiného obyvatele a očarovat ho špehovacím kouzlem. Ráno pak dostane zprávu o všem, co se v domku událo. 





Severus Snape

Severus Snape je mocným čarodějem, zná snad každý lektvar a vždy ví, co se zrovna děje. Na něj si jen tak někdo nepřijde. Nemluvě o strachu, který kolem něj vládne. 
Každou noc má na výběr jednu ze dvou akcí, již využije.
Pokud si zvolí špióna, může si vybrat hráče a sledovat jeho domek svým dalekohledem. Takhle může odhalit až tři hráče, kteří navštíví domek dané postavy.
Může si ale také zvolit útočníka, kdy si vybere jednoho hráče, hodí na něj svůj tajuplný lektvar a zabrání mu opustit vlastní domek. 
Jak bude tyto role vyvažovat, je jen na něm.







Sirius Black

Sirius Black, známý zvěromág. Mění se ve velkého psa a oplývá velkou chytrostí. Na začátku hry si může vybrat, jestli bude vystupovat jako kouzelný tvor, nebo jako obyvatel městečka. V preferované podobě vydrží až do konce hry.
Pokud si zvolí obyvatele městečka, bude se moci účastnit každodenních hlasování, mluvit a hlasovat. Stejně tak bude imunní proti jakékoliv blokaci své role a útoku od upíra.
Pokud si zvolí kouzelného tvora, stále se může účastnit každodenní rady, ale jako bonus bude mít možnost si každou noc vybrat jednoho hráče a ve své psí podobě jej sledovat a zjistit, koho navštívil.
Jeho volba je pouze na něm.







Starosta městečka Prasinky

Tento postarší muž obětoval celý svůj život městečku, až se stal starostou. Co se ale začaly v městečku odehrávat zvláštní věci, skryl svou totožnost. 
Má na výběr ze dvou možností. Může se chovat jako obyčejný obyvatel městečka bez speciálních výhod a snažit se zničit zlo z povzdálí.
Pokud ale usoudí, že nadešel správný čas, může vystoupit na veřejnost a odhalit svou identitu starosty. V ten moment jeho hlas na radě městečka získává váhu tří.
Bohužel od této chvíle nemůže být vyléčen lékouzelníkem, stává se tak snadným terčem pro všechny kriminálníky.







Winky

Winky si užívala svou roli služebnice, a tak propadla alkoholu, když byla osvobozena, což velmi ovlivnilo její schopnosti a nešikovnost.
Věčně si plete, kde kdo bydlí, taky kdo by s tolika promile našel správný dům! 
Každou noc může vybrat dva hráče, které na danou noc prohodí. Pokud tedy někdo navštíví domek jednoho z nich, bude na ně čekat překvapení v podobě druhého hráče.
Může dokonce prohodit i sama sebe.
Pokud k tomu dojde, všechny prohozené osoby se o této změně bydliště dozvědí.








Zabiják upírů

Vrchní ničitelka upírů, nemá s nimi slitování. Možná je malá a lehká, upír si na ni ale nepřijde. Každou noc prochází ulicemi a s dřeveným kůlem hledá upíry. Podaří se jí všechny zničit? 
Každou noc si vybere jednoho hráče, kterého mocnou magií otestuje z upírství. Pokud upírem není, jde v pohodě dál. Pokud se však ukáže, že se jedná o upíra, automaticky jej zabije.
Stejně tak pokud se ji upír pokusí kousnout, zabije jej. Je noční můrou všech krvelačných stvůr.
Pokud se jí podaří zničit všechny upíry, stane se pracovnicí odboru záhad.







Zvrácený doktor Frankenstein

Tento doktor dávno opustil běžnou medicínu. Zaujalo ho jiné odvětví – oživování mrtvých. Dvakrát za celou hru si může vybrat jednoho padlého hráče a svou silou mu vrátit život. 
Celé městečko se dozví, koho si vybral, je ale jen na něm, jestli těchto sil využije k dobru.